Yenilenen marka kimliği sonrası dijital dönüşüm yolculuğunu kararlılıkla sürdüren Berrak Turşuları, Twitch yayıncısı Nemesis ile gerçekleştirdiği canlı Fortnite yayını ve büyük ödüllü Reverse Taboo yarışmasıyla, marka karakteri Prof. Pickle’ı dijital dünyaya taşıdı. Fortnite oyununda salatalık turşusu fabrikası haritasının açılmasıyla birlikte, Nemesis ile gerçekleştirdiği canlı yayın sırasında izleyicilerle etkileşim kurarak Fortnite evreninde mizahi bir anlatımla sahneye çıktı.
Twitch’te Gerçek Zamanlı
İletişim Hamlesi
Berrak Turşuları, Dijital Dönüşümüyle Yeni Bir Yolculuğa Çıktı!
42 yıldır şeffaflık, sürdürülebilirlik ve yenilikçilik anlayışıyla Türkiye’nin bereketli topraklarının lezzetlerini sofralara taşıyan Berrak Turşuları, yenilenen marka kimliğiyle dijitalleşme yolculuğunda dikkat çekici bir adım atarak, Twitch ve Fortnite evrenini gerçek zamanlı iletişim hamlesiyle bir araya getiren yaratıcı bir projeye imza attı. Turşu sadece sofralarda kalmadı, Livad iş birliği ile Twitch’e indi ve oyun başladı.
”Hedef kitleyle bağ kurmanın yolu, onların dijital alışkanlıklarını doğru okumaktan geçiyor iç görüsüyle hareket ederek, markamızın iletişimini gençlerin aktif olarak vakit geçirdiği platformlara taşıdık. Twitch üzerinde gerçekleştirdiğimiz kampanya, yalnızca sosyal medya etkileşimlerinden ibaret kalmadı; aynı zamanda marka hatırlanırlığını güçlendiren, toplulukla gerçek bir bağ kurmamızı sağladı. Bu sayede dijital dünyadaki varlığımızı güçlendirdik. Gerçekleştirdiğimiz hamle ile aynı zamanda FMCG sektöründe dijitalleşmenin nasıl yaratıcı ve etkili bir şekilde entegre edilebileceğini de ortaya koyduk. Bugün markamız sadece raflarda değil, dijital kültürde de konuşulan bir aktöre dönüşmüş durumda.
Memduh Can GökçenZeytursan Genel Müdürü
Yeni Nesil Tüketiciye, Yeni Nesil Yaklaşım
Geleneksel lezzetlerini modern üretim yöntemleriyle tüketicileriyle buluşturan Berrak Turşuları, yenilikçi dijital stratejisi sayesinde hem pazarlama dünyasında adından söz ettirmeyi hem de tüketicisiyle kültürel bağ kurmayı sürdürdü.
Gerçek zamanlı bir iletişim hamlesi yaparak Twitch’te NemesisTV ile başlatılan canlı yayında, markanın Big Dill skin’i sahiplenmesi ve interaktif bir yarışma düzenlemesi hem oyuncular hem de izleyiciler için eğlenceli bir deneyim sundu. Yarışma sırasında izleyiciler Twitch yayını üzerinden aktif bir şekilde katılım sağlayarak, büyük ödülü kazanmak için yarıştı.
Eğlenceli Bir Deneyim
Gerçek zamanlı bir iletişim hamlesi yaparak Twitch’te NemesisTV ile başlatılan canlı yayında, markanın Big Dill skin’i sahiplenmesi ve interaktif bir yarışma düzenlemesi hem oyuncular hem de izleyiciler için eğlenceli bir deneyim sundu. Yarışma sırasında izleyiciler Twitch yayını üzerinden aktif bir şekilde katılım sağlayarak, büyük ödülü kazanmak için yarıştı.
Aynı zamanda, Berrak ve Nemesis’in ortak paylaştığı Instagram yarışması ile de katılım süreci sosyal medya mecralarında geniş kitlelere ulaştırıldı. Böylece Twitch’teki eğlenceli yayın anları, X’teki (Twitter) caps’ler ve Instagram’daki etkileşimli yarışma sayesinde kampanya, entegre bir stratejiyle yürütüldü. Berrak Turşuları’nın Twitch’te başlattığı yayında “Salatalık Turşusu Parfümü” gibi esprili dokunuşlar da yer aldı.
Yerelden Globale
Berrak Turşuları ve Nemesis’in ortak düzenlediği Instagram yarışmasıyla, kampanyanın katılım süreci sosyal medyada geniş kitlelere ulaştırıldı. Böylece Twitch’teki eğlenceli yayın anları, X’teki caps’ler ve Instagram’daki etkileşimli yarışmalar sayesinde, kampanya entegre bir stratejiyle yürütüldü. Özellikle Twitch’te başlatılan canlı yayında “Salatalık Turşusu Parfümü” gibi esprili dokunuşlar, izleyicilere keyifli anlar yaşattı.
Geleneksel lezzetlerini yenilikçi bir deneyimle harmanlayan Berrak Turşuları, bu özel iş birliğiyle oyun severleri eğlenceli içeriklerle buluşturmayı ve Instagram’da düzenlediği yarışma ile kampanyasını çok kanallı bir iletişim stratejisiyle desteklemeyi başardı. Böylece marka, yerel kimliğini global dijital kültürle entegre ederek, dijital dönüşümde entegre kampanyaların önemini bir kez daha kanıtladı. X’teki caps’ler, Instagram paylaşımları ve sosyal medya etkileşimleri, markanın farklı dijital mecralarda etkisini güçlendiren dinamik bir yapı oluşturdu.